sektor publiczny

sektor publiczny

Udostępnij

Firmy państwowe, tak jak i inne przedsiębiorstwa, mogą potrzebować wsparcia IT z różnych powodów. Oto kilka przykładów:

  1. Złożoność technologii: Firmy państwowe, podobnie jak inne przedsiębiorstwa, mogą korzystać z bardzo złożonych systemów informatycznych, które wymagają specjalistycznej wiedzy i umiejętności do ich obsługi i utrzymania.
  2. Zmiany technologiczne: Technologia rozwija się szybko i firmy państwowe mogą potrzebować pomocy w aktualizacji i modernizacji swoich systemów informatycznych, aby pozostać konkurencyjnymi.
  3. Bezpieczeństwo: Firmy państwowe mogą mieć szczególne wymagania dotyczące bezpieczeństwa swoich systemów i danych, dlatego mogą potrzebować specjalistycznych usług z zakresu bezpieczeństwa IT.
  4. Oszczędność kosztów: Korzystanie z usług zewnętrznych firm IT może być bardziej opłacalne dla firm państwowych niż zatrudnianie specjalistów informatycznych na etat.
  5. Brak wiedzy wewnętrznej: Firmy państwowe mogą nie posiadać odpowiednich specjalistów informatycznych wewnątrz swoich struktur, dlatego mogą potrzebować wsparcia zewnętrznych firm.

Entrast Sp. z o.o. ma doświadczenie w różnych sektorach m. in.:

Udział w projektach informatycznych i telekomunikacyjnych
(Kierownik projektu / Inżynier kontraktu);

  • Ministerstwo Spraw Wewnętrznych i Administracji w Warszawie
  • Ministerstwo Zdrowia – Centrum Systemów Informacyjnych Ochrony Zdrowia
  • Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego
  • Ośrodek Przetwarzania Informacji
  • Urząd Komunikacji Elektronicznej
  • Narodowe Centrum Badań i Rozwoju
  • Centrum Projektów Polska Cyfrowa
  • Urząd Marszałkowski Województwa Podlaskiego w Białymstoku
  • Chełm miasto

Opracowanie specjalistycznych ekspertyz
audytów z zakresu informatyki i telekomunikacji:

  • Komenda Wojewódzka Policji w Olsztynie
  • Sąd Okręgowy w Olsztynie
  • Sąd Okręgowy w Gdańsku
  • Sąd Rejonowy Warszawa-Śródmieście
  • Sąd Rejonowy w Wrocławiu
  • Sąd Rejonowy Gdańsk-Północ w Gdańsku
  • Sąd Rejonowy w Elblągu
  • Sąd Rejonowy w Olsztynie
  • Sąd Rejonowy w Ełku
  • Sąd Rejonowy w Giżycku
  • Sąd Rejonowy w Biskupcu
  • Prokuratura Rejonowa w Gdyni
  • Prokuratura Rejonowa w Mińsku Mazowieckim
  • Prokuratura Rejonowa w Giżycku
  • Prokuratura Rejonowa w Szczytnie
  • Komenda Miejska Policji w Olsztynie
  • Komenda Powiatowa Policji w Mrągowie
  • Komenda Powiatowa Policji w Piszu
  • Komenda Powiatowa Policji w Giżycku

Kontrola oraz wsparcie w zakresie technologicznym
audyt bezpieczeństwa teleinformatycznego (ISO 27001 itp.):

Gmina Jeżów SudeckiDolnośląskie
Gmina PodgórzynDolnośląskie
Gmina Janowice WielkieDolnośląskie
RadziejówKujawsko-pomorskie
Gmina Miasto BiłgorajLubelskie
LublinLubelskie
Gmina SzprotawaLubuskie
StryszówMałopolskie
Kalwaria ZebrzydowskaMałopolskie
Miasto Podkowa LeśnaMazowieckie
Gmina BulkowoMazowieckie
OpoleMiasto Opole
Gmina PraszkaOpolskie
Gmina i Miasto UlanówPodkarpackie
Gmina GibyPodlaskie
Gmina SiemiatyczePodlaskie
Gmina GrajewoPodlaskie
Gmina RajgródPodlaskie
JedwabnePodlaskie
Gmina AugustówPodlaskie
Gmina TrzebielinoPomorskie
Gmina TrzebielinoPomorskie
Gmina LiniewoPomorskie
Gmina BobrownikiŚląskie
Gmina Miejska PiechowiceŚląskie
Gmina WydminyWarmińsko-mazurskie
Gmina Miasto EłkWarmińsko-mazurskie
Gmina ŚwiątkiWarmińsko-mazurskie
Gmina BarczewoWarmińsko-mazurskie
Gmina MarkusyWarmińsko-mazurskie
Gmina ŚwiętajnoWarmińsko-mazurskie
Gmina Biały BórZachodniopomorskie
Gmina IńskoZachodniopomorskie
Gmina PrzelewiceZachodniopomorskie

Przetargi informatyczne są jednym ze sposobów wyboru dostawców usług lub produktów z dziedziny informatyki, które są potrzebne dla organizacji lub przedsiębiorstwa. Poniżej przedstawiam kilka ogólnych zasad, które powinny być przestrzegane podczas przeprowadzania przetargów informatycznych:

  1. Ogłoszenie przetargu – przetarg powinien być ogłoszony publicznie, z wyprzedzeniem, w sposób dostępny dla wszystkich zainteresowanych podmiotów. Ogłoszenie powinno zawierać dokładny opis wymagań i specyfikacji technicznej, które muszą być spełnione przez oferujących.
  2. Wybór trybu przetargowego – w zależności od wartości zamówienia i zasad obowiązujących w danym kraju, przetarg może być przeprowadzony w różnych trybach, takich jak przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, dialog konkurencyjny itp.
  3. Termin składania ofert – oferty powinny być składane w określonym terminie, który powinien być wystarczająco długi, aby oferenci mieli czas na przygotowanie odpowiedniej dokumentacji.
  4. Dokumentacja ofertowa – oferenci powinni przedstawić kompletną dokumentację ofertową, która powinna zawierać wszystkie wymagane dokumenty, takie jak formularz oferty, specyfikację techniczną, cennik, termin realizacji itp.
  5. Otwarcie ofert – oferty powinny być otwarte publicznie, w obecności wszystkich oferentów, w wyznaczonym terminie i miejscu. Powinno to być dokładnie odnotowane w protokole.
  6. Ocena ofert – oferty powinny być oceniane zgodnie z kryteriami określonymi w ogłoszeniu przetargowym. Oceniający powinni być niezależni i kompetentni w dziedzinie, dla której przetarg został ogłoszony.
  7. Wybór oferty – oferta, która uzyskała najlepszą ocenę, powinna być wybrana. Jeśli jednak oferta ta nie spełnia wszystkich wymagań określonych w ogłoszeniu przetargowym, może zostać odrzucona.
  8. Zawarcie umowy – po wyborze oferty, zawierana jest umowa z wybranym oferentem, która określa szczegóły realizacji zamówienia, takie jak terminy, warunki płatności, gwarancje itp.

Należy pamiętać, że powyższe zasady stanowią tylko ogólne wytyczne, a procedury przetargowe mogą się różnić w zależności od kraju i branży, w której przetarg jest przeprowadzany.

Skip to content